Prvi utisci Spyro™ Reignited Trilogy kolekcije!

Prvi utisci Spyro™ Reignited Trilogy kolekcije!

Spajro i njegov odani prijatelj Sparks (koje smo prekrstili u Spiru i Iskricu) su nam se 13. novembra ove godine vratili u glanc novoj HD verziji prve tri igrice Spyro™ trilogije, koja uključuje: Spyro™ the Dragon, Spyro™ 2: Ripto’s Rage! i Spyro™ Year of the Dragon.

Prošlo je nekoliko dana otkad smo dobili tu čast da je igramo, tako da ćemo proći kroz prve utiske koji većinski obuhvataju obnovljenu verziju prve igrice Spyro™ the Dragon, Spyro™ jer igramo brzinom puževa.

Prvo, šta ima novo, a šta je ostalo ki u stare dane?

Grafika:

Kao što se dalo očekivati, izgled celokupne igrice je prešao sa oštrih uglova i kockica tipa Lara Kroft, na likove mekanih oblina i travu koja izgleda udobnije od kreveta.

Muzika:

Stjuart Kopland (Stewart Copeland) koji je pravio soundtrack za originalnu verziju trilogije nas je blagoslovio novim melodijama koje još uvek podsećaju na one iz ’90-tih. Doduše, igrači imaju opciju da biraju između nove i stare verzije, što nas je prijatno iznenadilo. Čak su i mnogi glasovi (kao što je Spajrov) ostali isti.

Kontrole:

Mi smo igrali na PlayStation® 4-ci, tako da ovo možda ne važi za sve, ali i kontrole su, kako oni tvrde, poboljšane. Ali, iskreno rečeno, problem sa kamerom je još uvek dominantan. Postoje opcije za menjanje kontrola i nameštanje kamere, ali nekako, uvek u najkritičnijim momentima, kamera odluči da hvata zjale dok naš Spajro pokušava da ne preleti preko ivice nekog kanjona ili planine. Čini nam se da je tako bilo i u starijim verzijama, ali možda je problem u nama i našoj (ne)koordinaciji šaka i očiju. Reći ćemo da je problem u kameri, kako bismo smo sačuvali ovo malo samopouzdanja što nam je ostalo nakon što smo sto puta pali u onom zlogaslnom Tree Tops nivou (o kome ćemo još malo kukati u nastavku ovog članka).

Nivoi:

Ostali su odani originalu (ako se može verovati našim uspomenama na pikselizovanog Spajra). Svaki nivo je izazov za sebe, ali moramo napomenuti celo Beast Makers „poglavlje“ u prvoj igrici gde se nalazi već pomenut Tree Tops nivo, koje čoveka može da dovede do ludila. A da ne pominjemo mini-game nivoe gde igrač za određeno vreme mora da prođe kroz prepreke. Kako smo to kao mali prešli, sam Bog će ga znati. Verovatno smo potisnuli ta sećanja. No, to ne znači da je igrica loša, čak štaviše, već da ove prve utiske pišu neiskusne ruke zbog kojih je Spajro poginuo bezbroj puta. Izvini, zmajiću naš. Pokoj duši. Inače, skoro za svaki nivo može da se dobije skill point koji, kada ih sve skupite, otključavaju koncept skice igrice i mnoge druge stvari. A ako baš želite da u potpunosti kompletirate igricu, tu su i trofeji koje možete da osvojite.

Sve u svemu, obnovljena verzija je ostala odana našoj nostalgiji. Znala je da ne mora da popravlja ono što nikad nije ni bilo loše, već je samo modernizovala izgled i podsetila nas  zašto smo uopšte voleli našeg purpurnog, krilatog guštera. Trilogija je za sada dostupna za PlayStation® 4, PlayStation® 4 Pro i Xbox konzole, pa ako ih imate, skoknite do prodavnice i vratite se u svoje detinjstvo.