„TEKKEN 7“ je deveta po redu igra u ovom serijalu. Igra se u velikoj meri  reklamirala kao kraj Mišima sage, sto je u realnosti, polovična istina. Ovaj nastavak se vraća standardnom 1VS1 formatu tuče, koji svakako više nagrađuje znanje i uložen trud u igru. Kao i svaki Tekken naslov, igra održava ravnotežu između poznatih i novih likova.

Ono sto uveliko čini „TEKKEN 7“ različitim od prethondih igara su nove mehanike, kao i saradnja sa drugim proizvođačima video igara.

Prva nova mehanika je POWER CRUSH, potezi koji absorbuju tuđe udarce. Ali tokom toga i dalje korisniku oduzima HP koji bi inače izgubio. Naravno, u online režimu će uvek biti spamera koji samo njih bacaju, ali nema šta da brinete, ne absorbuju LOW udarce. BOUND potezi više nisu način kako se dolazi do komboa, njih su zamenili TAIL SPIN potezi.
Takođe promene u mehanici igre dolaze u tome kako funkcioniše RAGE u „TEKKEN 7“. Kada ste na ivici života, vaš HP bar crveni što je indikator toga da imate RAGE. U prethodnim igarama to je samo značilo da vaši udarci oduzimaju više HP-a protivniku. Ovde RAGE dozvoljava 2 stvari. RAGE ART i RAGE DRIVE.

RAGE ART je i velikoj meri nešto što postoji u mnogim igarama, a to je SUPER MOVE. Lak input koji rezultira potezom koji sam po sebi oduzme solidnu količinu HP-a protivniku. RAGE ART takođe može da se implementira u sam combo koji izvodite, tako da ima svakakvih kombinacija. Treba se navići samo da neki likovi, kao Lucky Chloeima LOW starter, kao sto Ling ima LOW starter kada je u pitanju RAGE DRIVE.

RAGE DRIVE su potezi koji sami po sebi rade ozbiljnu štetu, ali koji mogu i da izazovu TAIL SPIN za nastavak u neki kombo. Takođe RAGE DRIVE može da se implmentira u standardni kombo i da se prave svakakve lude situacije u partijama. RAGE DRIVE dozvoljava 2 TAIL SPIN-a tokom komboa, što otvara mnoge mogućnosti kada su u pitanju opcije prenosa većeg, floor-balcony break komboa i sličnog.

„TEKKEN 7“ je u svoju priču ubacio i lika iz Street Fighter serijala. U pitanju je Gouki (Akuma). Koji sam po sebi mnogo toga novog donosi u ovaj serijal. Fireball zoning, kao i skroz drugačiji način izvođenja komboa. Nalik onim kakve je Gouki imao u Street Fighter 4 , jer se koriste mehanike iz te igre da bi se pravile neke razarajuće grimase od komboa za Tekken standarde.

Priča već jako dugo nije u centru pažnje ovog serijala, već sam gameplay. Ma koliko se igra reklamirala kao da se fokusira na priču, sama priča se može proći jako brzo. Blesava i šašava je, ništa više. Doživljaj ove avanture je kao gledanje nekog nelogičnog anime-a.

Soundtrack za igru ima solidne stvari, ali takođe malo previše elektronike na nekim nivoima, ali tu je možda problem moja starost i ne prihvatanje istog kao muzike.

Online je solidan kad radi, tu i tamo se javlja problem ako ste bolji igrač i držite veći rank sa manje pobeda, protivnici vas izbegavaju. Ali Namco radi na rešenju toga, tako da će samo vreme pokazati na šta će online konačno izgledati.

Konačno mišljenje o „TEKKEN 7“ je: uprostili su igru dovoljno da privuku interes ljudi koje Tekken nikad ranije nije zanimao, ali su idalje zadržali kompleksne mehanike koje čine razliku između casual i profesionalnog nivoa igre. Nešto sa čime CAPCOM ima probleme u poslednje vreme.  „TEKKEN 7“ će se sigurno igrati u velikoj meri u narednih par godina dok se naslov bude vrteo po domaćim kao i svetskim turirima.

Svaka preporuka da ako niste do sada igrali Tekken, ovo je fantastičan naslov za ulazak i upoznavanje sa serijalom.

„TEKKEN 7“ u Srbiji.
Činjenica je da su Mortal Kombat i Tekken serijali koji imaju najveće interesovanje kod nas. Ono što Tekken razlikuje je činjenica da on ima poveću i zdravu scenu u Beogradu. Skoro pa cela današnja Tekken scena je krenula veoma teškim putem, a to je da je ušla u serijal sa Tekken Tag 2, koji na određen način dođe najteža Tekken igra za početak. Sa dugo očekivanim izlaskom za konzole kao i po prvi put ikad i za PC, naši momci su jako brzo ušli u ritam novih mehanika. Samim tim su već stekli neke uspehe na domaćim turnirima kao i pobedama nad velikanima Tekken-a u Evropi online. „TEKKEN 7“ je svakako period kada „TEKKEN 7“ u Srbiji može da cveta. A sad, da li će posle toliko godina konačno da se pojavi rival našem šampionu Vladi Stankoviću, samo će vreme pokazati.

Bilo ko željan toga da nauči da igra Tekken, može doći svakog ponedeljka u Delta City, na redovne okupe u Galaktici, koji počinju od 18h.